året der kommer | året der gik

ÅR 2014 er over os og jeg har indtil videre haft et år med tømmermænd og tid brugt på at ligge foran fjernsynet. Jeg er kommet frem til dette nytårsforsæt:
Jeg, Nadja, vil i det kommende år forsøge at få styr på mit liv, endnu engang. Jeg vil rydde 
op så ofte som muligt, vælge facebook fra, når bedre aktiviteter finder sted. Jeg vil vaske mit 
tøj, og lade være med at lade min vasketøjskurvs indhold blive højere end min kat. Jeg vil 
lave mine lektier og forbedre mine karakterer. Jeg vil se alle eksisterende sæsoner af Game 
of Thrones og jeg vil sørge for, at lige meget hvor jeg går hen, vil jeg se fabulous ud.
Det lyder måske lidt åndssvagt og meget kliché, men jeg prøver da i det mindste! Jeg er ikke typen, som kan sætte sig for at stoppe med at ryge, at tabe 20 kg eller at finde ud af, hvad jeg vil med livet. Jeg er simpelthen lidt for ung endnu, vil jeg selv mene.

ÅR 2013 er løbet forunderligt hurtigt, men når jeg ser tilbage på fx mine blogindlæg fra januar, kan jeg se, at jeg har udviklet mig så meget. Jeg vil kigge tilbage på mine nytårsforsæt fra sidste år. Dem skrev jeg 1. januar og du kan se dem her. Har jeg fuldført dem? Halvt. Ja, jeg har besøgt min efterskole, men ikke så meget, som jeg gerne ville. Ja, jeg har prøvet at være glad, men i dette år har jeg været så ked af det og sur mange flere gange, end jeg har lyst til at indrømme. Og nej - bare nej: Jeg er ikke begyndt at løbe. Ikke så meget som én gang har jeg været ude at løbe.

Har I opfyldt jeres forsæt fra sidste år? Har I nogle for det kommende år?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar