jeg har anskaffet mig en ny blog ... igen igen

Hej alle. Jeg ved ikke helt, hvorfor, men er blevet træt af Livets Effekter. Udtrykket i bloggen har en stil, som jeg engang var helt vild med. Men som tiden går, udvikler jeg mig jo, og jeg har fået en lidt anden smag nu. Derudover blogger jeg næsten ikke længere herinde, så jeg var vist bare mistet interessen. Men ikke mistet interessen for at blogge.... Derfor tænkte jeg, at det var smartest at starte en helt ny blog op - ud med Livets Effekter (det er ellers sådan et sødt navn).

MIN NYE BLOG

Den nye blog hedder Byens Bitreste. Det er inspireret af Thomas Holm's sang "Byens Bitreste Mand", som jeg har en dyb kærlighed til. Jeg har en lidt anden skrivestil inde på den nye blog.. Det ved jeg ikke, måske har jeg. Jeg synes, at jeg skriver meget mine tanker herinde. Sådan mine tanker på en måde, hvor jeg udtrykker dem bedre. Skriver "dybe" tekster. På den nye blog er det lidt mere mine ufiltrerede tanker. Altså mine tanker, som de kommer.

Jeg håber virkelig, at I (mine 6 følgere og de andre, som muligvis kigger med) kunne tænke jer at kigge med igen. Men først skal jeg lige igang med bloggen! Det må I gerne følge med i!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar